مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 آذر 1398 ساعت 04:352019-12-13سياسي

تشکیل مجامع تخصصی کانون های فرهنگی و هنری در دانشگاه ها


مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از بازنگری آیین نامه کانون های دانشجویی خبر داد و گفت: دستورالعمل مجامع تخصصی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ها را ابلاغ کردیم و این مجامع می توانند در دانشگاه ها تشکیل شوند.

- مهندس عسکری در حاشیه بازدید از ایسنا ضمن بیان این مطلب به آخرین وضعیت بازنگری آیین نامه تشکل ها و کانون های دانشجویی اشاره کرد و اظهار کرد: اخیرا بازنگری شیوه نامه برگزاری انتخابات نمایندگان مدیران مسئول کمیته ها و شورای مرکزی ناظر را در دستور کار قرار دادیم در ذیل فصل هفتم آیین نامه کانون های دانشجویی نیز دستورالعمل مجامع تخصصی کانون های فرهنگی و هنری دانشگاه ها به تصویب شورای مرکزی نظارت دو وزارت خانه علوم و بهداشت رسیده است.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر این دستورالعمل برای اجرا به دانشگاه ها ابلاغ شده و دانشگاه ها می توانند مجامع تخصصی کانون ها را شکل دهند.

مدیر کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری در خصوص بازنگری آیین نامه انجمن های علمی دانشجویی نیز اظهار کرد: این آیین نامه نیز حدود سه هفته پیش در شورای حمایت و نظارت بازنگری شده و به دانشگاه ها نیز ابلاغ کردیم امیدواریم با بازنگری که به لحاظ ساختاری در آیین نامه ها اتفاق می افتد مجموعه های دانشجویی نیز از نظر ساختار و کاردکرد ارتقا پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل مجامع تخصصی کانون های فرهنگی و هنری در دانشگاه ها

تشکیل مجامع تخصصی کانون های فرهنگی و هنری در دانشگاه ها